Deze match moest normaal dinsdag gespeeld worden maar toen heeft 3P zijn wildcard gebruikt. Dus hebben we die maar op zondag laten zetten aangezien de BW toch afgelopen is. 3P dat zijn natuurlijk drie puntjes, en wij dachten tja die zullen dan wel met 3 spelen zeker. Maar nee. Op enkele uitvallen na speelden ze met vijf, en hebt ge al eens op een puntje proberen mikken? Da's verdomd klein he zo een puntje, schiet er dan maar is op.
Bovendien hadden ze hun geheim wapen: spacekaas. Jawel. Kaas met een vleugje ... erin (3 puntjes dus ). Met dit gevolg dat vooral de speler met de naam Wietz (tja, met zo'n naam) door de map vloog. En nog wel met ons vlag.
In deze map kon T-ReX er niet op. Die arme jongen heeft Q3 nog altijd niet gekocht en had dus niet de juiste key. Dan maar met Fragty zijn key proberen en het ging nog niet. Maar na 3x het 'onze member' te hebben opgezegd geraakt hij dan uiteindelijk toch op de server.
Deze map was wreed goed voor DX. Den Blackend was goed bezig met lustig de ene cap na de andere te maken. 3P had wel last van uitvallers. Zo zijn minstens 2 caps gebeurd in een situatie dat zij in de minderheid waren. Daardoor waren ze eigenlijk al half verloren tegen dat iemand het zag en pause deed.
Das jammer maar er was voor hun nog niets verloren, zoals later bleek.
Dit was hun keuze van map en terere... ze kwamen snel op voorsprong. Het was precies opendeur bij ons ze kwamen massaal ons base binnen en tot aan onze vlag. Dat zou geen probleem zijn als we konden returnen of tegencappen maar helaas. Dat lukte maar een paar keer en dat cappen, 1 keer zelfs. Te weinig.
Hoe komt het? Te weinig support volgens Blackend. Het zal wel zo zijn zeker. We moesten immers onze steraanvaller Fragty missen, en dat voel je natuurlijk meteen.
Dan was er nog een pijnlijk misverstand. Blade moest mee komen attacken en T-Rex defenden maar toen T-ReX de regen had ging die aanvallen en zei tegen Blade dat die even moest defenden. Blade interpreteerde dat als dat die de hele match samen met de anderen moest blijven defenden. Met andere woorden stonden Blackend en ik er alleen voor in de attack.
En als ik zo hard zou ownen als de Fragty zou dat nog gaan. Maar ja ik kan ni genoeg oefenen met mijn werk en zo he (lame excuses... )
Alright, bleek dat we nog een 3de map moesten. Leuk hoor nu kan ik mijn warreport scriptjes weer gaan aanpassen, ook dat nog dus. Maar ja als het moet dan moet het maar. Om de maps te kiezen moesten we blijkbaar een map elimineren uit de maplijst, om beurten. Wij natuurlijk eerst CTF2 eruit, zij WCP5, enz..., tot uiteindelijk Q3W9 overbleef.
Deze map werd geen succesverhaal. Hoewel dat we zeer goed begonnen waren.
Blackend capte meteen dankzij een paar zalige shaften. En T-ReX stond er om hun vlag te pakken en strandde vanonder in onze base. Bijna stonden we dus al 2-0 voor.
Daarna was het minder. Ze liepen naar ons vlag en ze liepen terug. En nog eens en nog eens. Returns werden er wel gemaakt maar dan waren ze alweer aan de vlag. Jammer.
't Is anders wel raar want wij hadden meer kills/deaths als onze tegenstander. Het was weer diene Wietz, met zijn 4 caps, die het verschil maakte. De Fragty van 3P zeg maar.
Den T-ReX quitte direct zodat er van hem geen stats of zo zijn en das misschien strategisch want op de punten af te gaan was 't gene vette
Better next time...
GG 3P...!
En uhm...wat vindt ulle moeder van dieje space kaas?
Man of the match :
Blackend
Final result :
DX 8 - 12 3P
|
3P wins 2 maps
Comments :
Fragty
Als ek er toch weer ni bij ben he :)
mo das niks, we pakke die wel in de playoffs.
Blackend
Khem ze pein gedaan... maarja... hun base stond altijd vol enemy's... en onder def was een gatenkaas :)