Een war tegen een "Europese" clan, dat is altijd een risico. Zeker als er een paar members van Polen & Hongarije (ik dacht dat die nog maar net de typemachine ontdekt hadden?) inzitten. Maar dat wisten we op voorrand niet dus we dachten: "t zal wel lukken zekers?"
MVP voor DJ wegens gecapt, en ja ze hadden ne nicklamer met andere pb_id maja... wat maakt het uit?
Het viel al meteen op dat die mannen goed konden railen, en ja het duurde 5 seconden of zo voor ze mid control hadden... voor de rest van de match.
Helaas voor mij viel ik toen weg (mijn muis ging opeens enkel nog omhoog/omlaag), reboot, ander muis, etc...
Toen ik terugkwam om te coachen was het al 2-0 of zo. En wat ik daarna zag was niet zo mooi. DX-ers vol goeie wil die hun uiterste best doen maar steeds geraped worden. 't Is niet dat de enemy vlag onbereikbaar was, maar als eend of fragty er geraakte hadden ze maar 30 health over en dan is nen Harry uitgesloten en zijt ge in feite kansloos.
Ondertussen wisten ze aan de andere kant steeds ons vlag te veroveren en terwijl de attack geowned werd door de enemy def en onze def spawnde was mid vrij om te cappen. Soms werd de enemy niet eens gezien, 't kan rap gaan op ctf2 als ge owned/sucked. Geen goeie map om tegen ownclans te spelen. Met andere woorden: als ge mid control ni hebt, vergeet het.
Hier ging het meer gelijk op en hoewel we op een gegeven moment achterkwamen en de powerup moeilijk te verkrijgen was hadden we betere control en betere teamplay als in de vorige map. We konden zelfs tegenscoren via een mooie run van den DJ.
Daarna dacht ik van ok: uitdeffen en we hebben een eervol punt en Fragty dacht er ook min of meer zo over want hij kwam mee deffen. Maar toen ging het fout en deden we iets dom: Fragty ging naar mega, ik ging naar red, en op dat moment valt er een enemy binnen die niemand gespot had. Ik hoor dat vlag weg is, kan hem nog net railen voor hij het hoekje om springt en ik zie Fragty erachter gaan. Ik doe /kill (red weg), maar ik spawn verkeerd en Fragty moet lijdzaam toezien hoe er gene DX-er op mid staat. Easy cap voor hun door slechte def & recovery (=slechte teamplay).
Ondertussen worden ik en Fragty gefragt op mid en blijven we op mid spawnen, de enemies zitten in ons base items te vergaren en ze maken op een paar minuten rebound cap na rebound cap zonder dat we control terugwinnen.
Blijkbaar heb ik in die periode zo hard liggen whinen op TS dat toen de control terug was de motivatie onder nul lag... sorry
Mja... map om vlug te vergeten 't was eigenlijk 2 vs 5 want voor drie DX-ers waaronder ondergetekende lag het niveau te hoog, 't is hard maar 't is zo... klein excuus misschien mijn muis-instellingen zaten nog altijd niet goed maja dan nog he...
Man of the match :
DJhell
Final result :
DX 1 - 10 ddz
|
ddz wins 2 maps
Comments :
#1 by fragty
Tuesday, 6 Mar 2007 22:54 CET
Die manne ware echt ni normaal
DX!******* was railed by mac
DX!******* was railed by mac
DX!******* was railed by mac
DX!******* was railed by mac
ja zeg...
anti-bot password = OhuEa
bold : [b]some text[/b]
italic : [i]some text[/i]
links : [link=http://www.fom.be]link to FoM[/link]