|
|
www.dimensionx.be :: Clan Dimension X :: fragging since 1997 :: Belgian members only :: #dx (irc.quakenet.org)
|
(#dx random quote) <dx-sharky> diene mongo gaat voor ons nog naar de kebab moeten rijden :D
|
|
Dimension X warreport
(by Fragty)
|
|
Introduction :
|
cee-pee-em beste vrienden. Het is met osp en cpm zo een beetje gelijk linux en windows. Het één is zogezegd beter (cpm) maar heeft een kleinere aanhang, en die aanhang doet niets liever als vermelden hoe slecht de osp-netcode wel niet is en hoe slecht de rules wel niet zijn...terwijl de osp-scene zich daar allemaal niks van aantrekt.
Maar nu nip in ons clan zit gingen we nekeer een wedstrijdje doen he, tegen cpm-clanneke 'na'
match in cpm maar met vq3-gameplay
match in osp, ook met vq3-gameplay
Normaal gezien zouden wij in cpm meer raak moet schiete, vooral met instant-hit-wapens. Haja, beter ping en azo.
Natuurlijk was het een heel geklooi met diene cpma, we moesten da nog installeren, cfg's aanpassen enz...maar een half uurke te laat hadde we toch een team. De sus moest afhaken, die kreeg invalid .pk3 enzo, the usual.
|
MAP 1 :
DX 3 - 4
na
|
|
cpma-netcode of in, als de routing naar de server fucked is hebde hoge ping, zo simpel ist. De ADSL-ers onder ons op ping 80, maar das niks want in cpm merkte da zo hard ni.
TS werkte ook tegen, server down, menne micro deed raar dus uiteindelijk gene TS, ook geen afspraken gemaakt en iedereen liep maar wat te ffa-en. 2s en sho hadden gelukkig wel begrepen dat zij in def moesten gaan staan.
Het rare was, dat ik totaal de 'feeling' van de match kwijt was, ik had geen idee wat er eigenlijk aant gebeuren was, nip wilt graag dak da nekeer overloop wat er allemaal zo raar was zodat em da op een of ander shady forum kan posten.
- teamoverlay: geen blauw en rood nimeer, alles wit, wat het onoverzichtelijker maakte. Ik kijk daar redelijk veel naar om support te geven/krijgen en nu moest ik altijd 2 keer zien...
- timer PU: ik zag ni hoeveel seconden nen PU nog duurde, maar da zal wel een of ander commando zijn dak vergeten was
- rail: me ne rail was ni te werken, daar zat echt nen delay op en ge moest 2 meter voor het manneke mikke om erop te zijn
- algemeen feitelijk had ik het gevoel dak op hoge ping zat te spele
- de sounds zijn anders natuurlijk, en da was ferm lastig om bvb voetstapkes ofzo te horen.
Al bij al was het na 20 minuten 3-3, en in de suddendeath maakten zelle er 3-4 van. Logische uitslag imo.
na zijn natuurlijk TDM-ers van nature, en da was wel te merken aan het feit dat ze zo altijd stoppen met lopen als ze u zien, omdraaien, en zo beginnen te 'ontwijk-strafen' om u te fraggen. Echte attackers zien nekeer naar elkaar, schiete in de vlucht mss ne rail maar lopen door.
Even ter nuancering: als we echte cpm-ctf hadden gedaan (dus 4-4 MET cpm-movement) zou het wel een afslachting geweest zijn. Maar dan kunnen wij evengoed na nekeer uitdagen om Q1 in DM4 tegen ons te spelen he...
(btw kem durf die cpma-stats er ni bijzetten want ik vrees dat het script er ni aan uit ga kunnen, of die kolommen gaat dooreenhalen. Spijtig voor uw 2 caps rectu )
|
MAP 2 :
DX 7 - 0
na
|
osp stats available |
Tsja, eens onze gamemode was het over en out voor de mannen.
Ten eerste omdat ik menne micro terug in gang gekregen had en DX dus terug op TS joeg, ten 2e omdat we nu ne fatsoenlijke ping hadden. (in osp-termen, want volgens nip is ping 30 in osp ping 80 in cpm, iet van 50ms ingebouwde lagreductie ofzo...sure )
Speciaal voor 2s een Frankty Deboosere intermezzo: morgen verw88 wij 30° bij een linksbovenoostenwind van windkracht 1.337, en het is ideaal weer voor de chocola-bomen.
hun excuus wasn, dat ze genegerd werden door de PU's (nvdr in cpm spawnen die om de 1.5 minuut) en inderdaad, onze syncing was perfect: eerst den onze, mid overwalsen en met dubbele PU vlag pakken terwijl de jakke of de nip efkes hunne def afleidde. Too easy feitelijk, 6 keer gelukt en ertussenin konden nip en rectu ook nog eentje steken.
2s en sho hielden de 0 op het bord, mooi gedaan.
Opt eind specte nip nog ff toen ene van hun wegmoest, sportief en azo.
Dus wat hebben wij vandaag geleerd spelende vrouw?
Dat in weze de 2 ni zoveel verschillen, maar dat het puur gewenning is, wij werden er vandaag ook maar ingesmeten, net zoals zij op osp. Ik schiet trouwens ondanks die cpm-netcode beter raak in osp dan cpm, vooral rail dan.
[dx-2s-bezig] ik begrijp ni, is da omda ik da gewend ben, maar die netcode van cpm, daar is dus niks aan vinnik
[dx-2s-bezig] ik von cpm netcode zelfs slechter
[dx-fragty] die netcode is 'overrated'
[dx-sh] ik had nooit het gevoel: "ik speel hier een ander spel"
[dx-sh] als ik op nen andere pc
moet osp spelen, kan ik mij harder ergeren dan op men eigen cpm
[dx-fragty] op cpm spelen is gelijk met een nieuwe muis spelen
[dx-fragty] voelt raar aan in het begin, maar na een tijdje zijde het gewend
[dx-2s-bezig] we hebben geleerd da een krob sla ook rockets kan schiete
Ik wil gerust wel nekeer nen echte CPM doen, 4-4 etc, op voorwaarde dat de nip bij ons meedoet, we moeten toch iemand hebben die door die level kan vliegen he
|
OSP stats : (MAP 2) |
Accuracy info for: DX!Fragty
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 31.9 175/548 5 2
Shotgun : 13.2 32/242 5 3 14 2
G.Launcher : 14.2 1/7 1 0 17 0
R.Launcher : 40.9 45/110 16 7 49 12
LightningGun: 25.9 206/793 9 8 16 7
Railgun : 56.2 45/80 23 13 27 10
Plasmagun : 18.8 26/138 2 1 10 2
Damage Given: 11216 Armor Taken : 795 (8 YA, 1 RA)
Damage Recvd: 6735 Health Taken: 1060 (2 MH)
Accuracy info for: DX!2slow
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 23.2 46/198 2 0
Shotgun : 12.7 7/55 1 1 7 0
G.Launcher : 0.0 0/22 0 0 7 0
R.Launcher : 18.7 3/16 2 4 17 0
LightningGun: 21.0 165/784 10 0 16 4
Railgun : 48.0 24/50 14 6 20 6
Plasmagun : 3.5 1/28 0 0 7 0
Damage Given: 4321 Armor Taken : 1110 (11 RA)
Damage Recvd: 3490 Health Taken: 1235 (6 MH)
Accuracy info for: chas
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 20.4 111/543 7 5
Shotgun : 20.8 119/572 11 4 22 10
G.Launcher : 12.5 1/8 0 0 6 0
R.Launcher : 31.7 41/129 13 10 41 17
LightningGun: 26.5 133/501 4 14 21 7
Railgun : 31.3 26/83 9 15 20 10
Plasmagun : 0.0 0/25 0 0 4 0
Damage Given: 8145 Armor Taken : 755 (7 YA, 1 RA)
Damage Recvd: 9172 Health Taken: 885 (1 MH)
Accuracy info for: s1k
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 20.6 24/116 1 2
Shotgun : 23.4 31/132 2 2 10 1
G.Launcher : 4.5 1/22 0 0 27 1
R.Launcher : 46.9 23/49 7 7 37 8
LightningGun: 22.1 188/849 13 3 23 4
Railgun : 41.6 20/48 15 9 35 6
Plasmagun : 0.0 0/16 0 0 5 0
Damage Given: 5268 Armor Taken : 1430 (2 YA, 11 RA)
Damage Recvd: 5576 Health Taken: 1545 (7 MH)
Accuracy info for: DX!RectuMan
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 25.4 262/1029 8 5
Shotgun : 23.4 67/286 3 9 25 4
G.Launcher : 11.1 3/27 1 3 15 2
R.Launcher : 41.5 54/130 12 10 32 15
LightningGun: 31.9 137/429 4 7 9 7
Railgun : 32.4 25/77 11 27 31 17
Plasmagun : 0 0 3 1
Damage Given: 9484 Armor Taken : 1325 (9 YA, 5 RA)
Damage Recvd: 10587 Health Taken: 545
Accuracy info for: nazerox
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 16.4 56/340 1 4
Shotgun : 15.9 7/44 1 4 18 1
G.Launcher : 0.0 0/1 0 0 11 0
R.Launcher : 54.5 12/22 3 4 18 6
LightningGun: 19.3 28/145 2 2 5 1
Railgun : 36.6 44/120 24 9 35 15
Plasmagun : 7.1 2/28 1 2 1 0
Damage Given: 5740 Armor Taken : 755 (11 YA, 1 RA)
Damage Recvd: 4776 Health Taken: 520
Accuracy info for: naxan
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 15.5 84/539 3 8
Shotgun : 19.5 58/297 2 1 24 5
G.Launcher : 16.6 5/30 1 2 15 2
R.Launcher : 43.7 63/144 14 14 54 24
LightningGun: 15.0 82/546 2 15 13 4
Railgun : 15.6 8/51 5 13 26 11
Plasmagun : 15.0 3/20 1 0 2 2
Damage Given: 6998 Armor Taken : 1375 (11 YA, 4 RA)
Damage Recvd: 9669 Health Taken: 1175 (1 MH)
Accuracy info for: DX!Shogun
Weapon Accrcy Hits/Atts Kills Deaths Pickup Drops
--------------------------------------------------------
MachineGun : 24.0 90/374 4 3
Shotgun : 27.2 27/99 1 4 13 3
G.Launcher : 0 0 9 0
R.Launcher : 16.0 4/25 3 8 28 5
LightningGun: 20.3 388/1911 21 3 25 13
Railgun : 39.5 19/48 8 7 27 2
Plasmagun : 24.2 8/33 0 0 24 1
Damage Given: 6334 Armor Taken : 490 (5 YA, 2 RA)
Damage Recvd: 4650 Health Taken: 1075 (1 MH)
chas: gg
Map: q3wcp9
Time Remaining: MATCH COMPLETE
TEAM Player Kll Dth FC FTime FA TD FR Score
-------------------------------------------------------
RED s1k 38 23 0 0:00.0 0 15 2 67
RED chas 44 48 0 0:11.1 0 7 5 62
RED naxan 28 53 0 0:51.8 0 4 4 43
RED nazerox 32 25 0 0:00.0 0 6 1 42
-------------------------------------------------------
RED Totals 142 149 0 1:02.9 0 32 12 0
TEAM Player Kll Dth FC FTime FA TD FR Score
-------------------------------------------------------
BLUE DX!Fragty 61 34 5 2:21.6 0 7 1 98
BLUE DX!2slow 29 11 0 0:00.0 1 15 6 63
BLUE DX!Shogun 37 25 1 0:24.2 0 8 5 60
BLUE DX!RectuMan 39 61 0 0:17.8 1 3 1 51
-------------------------------------------------------
BLUE Totals 166 131 6 3:03.7 2 33 13 7
FC: Flag Captures TD: Team Defense
FA: Flag Assists FR: Flag Recovery
|
Man of the match :
Fragty
|
Final result :
DX 10 - 4 na
|
teams are tied on maps
|
Comments :
#6 by fng (83-134-126-111.Leuven.GoPlus.FastDSL.tis) | Monday, 6 Jun 2005 23:21 CEST |
ALs ge 2 man moet hebben om er door te vliegen wil ik gerust mijnen dx tag nog is van stal halen |
#5 by nip | Friday, 27 May 2005 10:31 CEST |
zoals gij ook voor osp fragty
die vlaggekes:
X voor enemy eeft de vlag
? voor flag is dropped |
#4 by Blackend (d51533338.access.telenet.be) | Thursday, 26 May 2005 16:43 CEST |
"overrated"
de fragty begint echt al nen echte div1er te worden joh |
#3 by fragty | Thursday, 26 May 2005 13:19 CEST |
juist 2s da was ik nog vergeten.
Soms konde er ni aan uit of de enemy nu uw vlag had of ni, of dat ze gedropped of gereturned was. Die vlaggeskes stonde daar soms zo wat te pinken ja, maar meer ook ni.
en nip, ge hebt precies altijd wel een excuus klaar om uwe cpm te verdedigen he |
#1 by 2slow (172.17.20.219) | Thursday, 26 May 2005 09:55 CEST |
nog een verschil dat ikzelf vervelend vond : de caps stonden nergens anders te lezen dan op het scoreboard bij mij. En ik ken dat. Ge zijt u aan het vervelen aan de vlag, minuten lang geen enemy. ff kijken naar scoreboard, en plots: nen enemy, rail, the enemy has your flag, etc |
anti-bot password = jqVgy - bold : [b]some text[/b]
- italic : [i]some text[/i]
- links : [link=http://www.fom.be]link to FoM[/link]
- url : [url]http://www.fom.be[/url]
- color : [color=yellow]some text[/color]
- quote : [quote]some text[/quote]
- image : [img]http://www.dimensionx.be/img.jpg[/img]
- smileys : :) :( :d :o ;) :p 8)
|
This report has been requested 3510 times
|
|
|