Rectu basedef wa al laaaang geleden was maar da ging mij wel af.
Fragty(TDM) high def en Herr Nip, Eend en Blade attack.
Blijkbaar een goeie opstelling. Genen éne keer zijn ze met ons vlag over mid geraakt. Weliswaar waren onze attackers goe aant afzien door hunnen def.
Da wilt dus zeggen dat de map beslist wordt puur op timing van de pu's en de recources. Die van ons goe bewaakt en dan 4 attack als we de PU hadden waardoor TDMty 2x kon cappen.
Door het warme weer ook server (eerder router) crash en de map 2x 10 minuten moeten spelen. De eerste minuten nie gestorven (hihi), maar in den 2den helft ging het iets minder maar nog net te doen.
OSP stats : (MAP 1)
TEAM Player Kll Dth FC FTime FA TD FR Score
-------------------------------------------------------
RED DX!Fragty 68 13 2 0:47.4 0 8 5 113
RED DX!RectuMan 30 15 0 0:00.0 1 12 14 85
RED DX!eendjuh 38 56 0 0:27.4 1 7 0 47
RED DX!Blade 36 51 0 0:01.1 0 4 0 39
RED DX!Nip 27 57 0 0:42.1 0 3 2 32
-------------------------------------------------------
RED Totals 199 192 2 1:58.2 2 34 21 2
FC: Flag Captures TD: Team Defense
FA: Flag Assists FR: Flag Recovery
Deze keer deed shogun mee en Shogun zijn huis is waar zijn vlag staat. Hij dus in de base FragTDMty op mid eend en rectu attack. Blade ook mid en soms mee in de base voor backup
Ook hier goeie timing bijna altijd red enzo. Da was wel +- het enigste wa er te timen was .
Ook hier geowned op teamplay. Flag returns en azo. Ene keer wa close als ze in base geraakten maar de Fragty had de vlag al kunne pakke en me wa gerommel konden we returnen.
Ook éne keer ne korte cross-steal. Efkes ne trickjump doen en wegwezen .
Caps gemaakt door Rectu en Fragty (ieders 2) alhoewel da'k er toch nog éne heb afgepakt door de Harry-trickjump-mid-naarrechts-hoer-duck-strafe.
In beide mappen goede coach erbij respectievelijk Sho en Nip om alles in goei banen te leiden en taktisch dus geen fouten gemaakt.